Spring naar inhoud
Mijn TKP

Zo eenvoudig kan het zijn

Onze dienstverlening

Wat ons iedere dag inspireert om de beste dienstverlening te bieden, zijn onze klanten. De ambities die deze pensioenfondsen hebben. Zij dagen ons uit steeds een stap verder te gaan. Nog meer gericht op hun deelnemers, nog efficiënter in de uitvoering, nog eenvoudiger in de dagelijkse praktijk.

Wij voldoen graag aan die verwachtingen. Daarom zijn wij continu met onze klanten in gesprek. Over de wensen en behoeftes van hún klanten: deelnemers en hun werkgevers. Om aan die verwachtingen te voldoen, hebben wij stevige keuzes gemaakt. Zo digitaliseren we een groot deel van onze klantbediening, maar zorgen we ook dat er altijd een ‘offline’ alternatief is. En we zorgen dat álle klantbediening zo persoonlijk mogelijk verloopt. Hoe? Dat leggen we graag uit in onze visie op klantbediening anno nu.

In onze pensioenuitvoering werken we met open en up-to-date standaarden, die we eenvoudiger dan ooit kunnen aanpassen aan de wensen en behoeftes van elk fonds. Dat houdt onze dienstverlening helder, wendbaar én betaalbaar. Zonder op kwaliteit of veiligheid in te hoeven leveren.


Video: van klantwens naar succes

Onze klanten hebben regelmatig aanvullende wensen op onze dienstverlening. Hoe we zorgen dat nieuwe diensten een succes worden? Welke disciplines we erbij betrekken? Hoe we samenwerken - onderling en met onze klanten? Onze collega's vertellen hoe we het proces aanpakken. En waarom ze dat energie geeft. In deze video leggen onze collega's het uit.

Whitepaper: Best practice digitale klantbediening

Wij werken aan de beste digitale klantbediening tegen de laagst mogelijke kosten. Door veel te testen en continu te onderzoeken, ontwikkelen we topproducten: bewezen best practices. Hoe we dat doen? Dat leest u in onze whitepaper.

Download whitepaper