
Onze dienstverlening
Wat ons iedere dag inspireert om de beste dienstverlening te bieden, zijn onze klanten. De ambities die deze pensioenuitvoerders hebben. Zij dagen ons uit steeds een stap verder te gaan. Nog meer gericht op hun deelnemers, nog efficiënter in de uitvoering, nog eenvoudiger in de dagelijkse praktijk.
Wij voldoen graag aan de verwachtingen van onze klanten. Daarom zijn wij continu met hen in gesprek. Over de wensen en behoeftes van hún klanten: deelnemers en hun werkgevers. Om aan die verwachtingen te voldoen, hebben wij stevige keuzes gemaakt. Zo digitaliseren we een groot deel van onze klantbediening, maar zorgen we ook dat er altijd een ‘offline’ alternatief is. En we zorgen dat álle klantbediening zo persoonlijk mogelijk verloopt. In onze pensioenuitvoering werken we met open en up-to-date standaarden, die we eenvoudiger dan ooit kunnen aanpassen aan de wensen en behoeftes van elk fonds. Dat houdt onze dienstverlening helder, wendbaar én betaalbaar. Zonder op kwaliteit of veiligheid in te hoeven leveren.
Vertrouw voor uw pensioenuitvoering op de beste dienstverlening. Onze betrokken specialisten zorgen er graag voor.
Effectieve pensioencommunicatie betrekt uw deelnemers beter bij hun pensioen. Heel eenvoudig, zodat inkomen straks nú helder is.
Met echt goede klantbediening stelt u uw deelnemers en werkgevers in staat eenvoudig de juiste pensioenkeuzes te maken
Met onze expertise en ervaring helpen wij u graag op weg. Van risicopreferentieonderzoek tot strategisch communicatieadvies.
Uw toezichthouder verwacht dat u risico’s onder controle heeft. Voor waterdichte risicobeheersing kunt u op ons rekenen.
Video: van klantwens naar succes
Onze klanten hebben regelmatig aanvullende wensen op onze dienstverlening. Hoe we zorgen dat nieuwe diensten een succes worden? Welke disciplines we erbij betrekken? Hoe we samenwerken - onderling en met onze klanten? Onze collega's vertellen hoe we het proces aanpakken. En waarom ze dat energie geeft. In deze video leggen onze collega's het uit.
Onze visie op klantbediening
In alle contacten die we met deelnemers en werkgevers hebben, helpen we ze zo goed en persoonlijk mogelijk. Daar halen we alles voor uit de kast. Slimme selfservice, intuïtieve websites, data-analyse én bovenal: goede pensioenspecialisten, die weten waar ze het over hebben.
Best practice digitale klantbediening
Wij werken aan de beste digitale klantbediening tegen de laagst mogelijke kosten. Door veel te testen en continu te onderzoeken, ontwikkelen we topproducten: bewezen best practices. Hoe we dat doen? Dat leest u in onze whitepaper.